czwartek, 17 grudnia 2015

Patrycja, taka sobie ja słomiana wdowa

Hej , jestem Patrycja 25 letnia nowa blogerka pokazująca życie bez upiększania i udawania. Mama dwójki cudownych dziec, które potrafią przewrócić dom do góry nogami w mgnieniu oka oraz żona na pełnym etacie w domu. Oddana obowiązkom domowym ale też znajdująca czas dla siebie, bo przecież nie dajmy się zwariować, to że jesteśmy : żonami , matkami czy kochankami nie odbiera nam prawa do odrobiny szczęścia , relaksu i poczucia własnej wartości ;)



Jestem sobie Słomianą Wdową z dużą dawką poczucia humoru i dystansem do szarości tego świata :D. Podejrzewam  że wiele z Was było albo jest taką "słomką" jak ja. Niestety obecne czasy nie są łatwe dla młodych ludzi tak samo jak i rodzin. Coraz więcej mężczyzn postanawia wyjechać , żeby zapewnić byt i godne warunki swoim kobieta i dzieciom. Ale Kobietki pamiętajcie nie jesteście same ;) Ja przez to , że mąż wyjechał poznałam masę dobrych pozytywnych kobiet które są w tej samej sytuacji i powiem Wam co jest ważne: mieć przyjaciół i rodzinę , która nas będzie wspierała i akceptowała nasze wybory życiowe, a reszta jakoś się ułoży ;)  


 Rób w życiu to , co uszczęśliwia Ciebie , a nie to co uszczęśliwia innych 




Pozdrawiam
Słomka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)