sobota, 2 stycznia 2016

Nareszcie zima


Wyczekiwany moment wreszcie nastąpił, spadł biały puch, temperatura poniżej  zera i co tu robić? Ano kochani wyjdźcie z tymi dziećmi na dwór! Tak mówienia Ciebie i Ciebie też. Nie ma wymówek typu: "Za zimno", "później" ( które nigdy nie następuje ).


Nie bądźcie kanapowcami, maluch znacznie lepiej będzie  funkcjonował jak trochę poszaleje na górce ze śniegiem czy ulepi bałwana albo też stoczy zaciętą bitwę na kulki z tatusiem :)

No tak ale jak już wrócicie to co dalej? Mam kilka propozycji, które u nas się sprawdzają:

gra karciana Uno - uwierzcie  nie spełnia 4 latek już może z nami przysiąść - mówię to z doświadczenia z Majka która jest zachwycona. Gierka szybka na zasadzie gry w makao ;)

●ciastolina - potrafi wciągnąć na długi czas jeśli tylko mamy do tego kilka foremek ;)

puzzle - wiadomo dobrane do wieku i umiejętności pomogą rozwinąć logiczne myślenie

kredki, klej i kartki - zawsze można stworzyć piękne śnieżynki czy jakiegoś  dinozaura :)

Ja wiem, przedstawiłam tylko opcje na "zimę" a co z tymi u których  nie zawitała. No może sanki się nie przydadzą  ale czy nie można wyjść na plac zabaw czy do parku pobiegać między drzewami bawiąc  się w chowanego?
Kochani do dzieła !
 
                             Buziaki  
                          Patrycja


5 komentarzy:

  1. U nas jeszcze śniegu nie ma ale czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to ja pakuje w torbę i ślę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też poproszę troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie też poproszę troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie ma problemu chętnie się podzelę ;)

      Usuń

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)