niedziela, 3 stycznia 2016

Wieczór we dwoje z filmem "Słaba płeć?"



Wczoraj po pozbyciu się naszych szkrabów wraz z M. stwierdziliśmy, że żal zmarnować taki piękny wieczór i postanowiliśmy wybrać się do kina. Wyboru w repertuarze
zbytnio nie było więc doszliśmy do wniosku, że damy szansę polskiej komedii "Słaba płeć?". Stojąc w kolejce do kasy zastanawiałam się czy dobrze zrobiliśmy, czy będziemy się dobrze bawić, czy może powinniśmy wybrać film, który teraz jest na topie "Gwiezdne Wojny..". Po przesiedzeniu w fotelu kinowym ok 1,5 godziny wyszłam z mega wielkim bananem na twarzy i dumą, że polak potrafi! :)


Kolejny świetny polski film który zrobił na mnie dobre wrażenie ! Olga Bołądź super aktorka, pokochałam ja w "Służbach specjalnych" gdzie naprawdę dała czadu, urzekła mnie zabawną rolą w "Dzień dobry, kocham Cię" a  teraz pokazała mi, że wie co robi i w każdej roli się dobrze sprawdzi ;)
Zgadzam się z opisem filmu, że jest to komedia o kobiecie w totalnie szowinistycznym męskim świecie, ale ale kochani nie tylko o tym :)! Pokazuje prawdy, które rządzą korporacjami i życiem. Zresztą zostawiam Wam króciutką recenzje:

Zosia to wykształcona, ambitna kobieta sukcesu , która porzuca mieszkanie w małym miasteczku na prace w korporacji w Stolicy. Pragnie piąć się po drabinie kariery, niestety zostaje przekręcona przez swojego szefa i pseudo przyjaciółkę, która zresztą sama wkręciła do pracy. Spada na dno, zostaje sama w kawalerce z kredytami i leasingiem za auto, bez pracy , przyjaciółki i z wilczym biletem. Próbuje się podnieść i udaje się jej to w momencie kiedy nie patrzy na swoje wykształcenie i aspiracje cofa się kilka kroków do tyłu. Zaczyna pracę w małej restauracji, poznaje super faceta i udaje jej się nawet zemścić na szefie. Bo jak wiadomo Karma powraca

Kochani, jeśli macie wolny wieczór to zachęcam dobra polska komedia warta obejrzenia, a jak jeszcze macie z kim iść to już pełnia szczęścia. Nie zapominajmy i takich drobnych przyjemnościach i wcale nie takich drogich, a mamy czas tylko dla siebie na relaks ! :)


Pozdrawiam serdecznie
Patrycja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)