czwartek, 4 lutego 2016

Książkowe nowinki

Przyznam się szczerze jestem matką wariatką. Jeśli chodzi o moje dzieci uwielbiam sprawiać im drobne przyjemności i kiedy tylko widzę okazję raz dwa poddaje się konsumpcjonizmowi – nie, nie mam tu na myśli moi drodzy cukiereczków itp. :).


Uwielbiam wszelakiej maści książeczki i kolorowanki :) Oj tak <3
Już nie raz nie dwa spotkałam się z cud, miód i malina wydaniami książeczek tak naprawdę za grosze. Nie powiem ale czasem trzeba dać troszkę więcej, ale jak można dorwać coś po taniości i zawartość jest przystępna i nam się podoba to po co?

Niedawno wpadły mi w łapki 2 cudne zeszyty, które chciałabym Wam dzisiaj przedstawić i z całą stanowczością polecić ;)






#1.
Wydawnictwo Olesiejuk „Mała szkoła Wesołe zadania 6-latka”


cena bardzo przystępna ja dałam 9.99 tylko teraz nie pamiętam gdzie kupiłam, bo nie skłamię że została nabyta już jakiś czas temu.










Dominik jak 2 dni temu dostał tą książkę w łapiszcze to powiem szczerze nie mógł się oderwać, na początku jechanie po śladzie i dopasowywanie, potem przeszedł na szlaczki i nawet gonić nie musiałam ^^ - miód na moje serducho

Podoba mi się strasznie ta pozycja ze względu na to, że jest różnorodność zadań i wszystko jest harmonijnie ułożone żeby naszego małolata wprowadzić w świat podstawówki. Posiada ona trzy etapu :
  • szlaczkowanie, łączenie w pary i pisanie najpierw literek potem wyrazów
  • podstawy matematyki
  • i wstęp do czytania
A dodatkowo na końcu książeczki znajdziecie naklejki motywujące :) ! Które dziecko nie lubi być chwalone za swoje postępy.

#2.
Wydawnictwo Olesiejuk „Koloruj według numerów. Odnajdź wszystkie zwierzaki”

Cena super bo tylko 7.99 obecnie w Biedronce więc jak Was zainteresuje możecie śmiało lecieć i zakupić :)







Książeczka posiada 24 sprytnie ukryte obrazki, które nam się wyłonią zakolorowując odpowiednimi kolorami pola z daną cyferką. Ja zakupiłam osobiście 2 takie kolorowanki, bo jak bym przyniosła jedną tylko dla Dominika to Majka by na mnie się sfoszyła. Na zdjęciach przedstawiam książeczkę z większymi obrazkami i mniejszą ilością pozycji kredek, młoda (4 lata) zadowolona i daje radę dopasować cyferki z boku kartki do tej plątaniny cyfrowej na obrazku – czyli sukces :)
Natomiast są też do wyboru takie które mają mniejsze elementy narysowane i więcej kolorów i cyferek się przewija ale jak dla 6-latka pasują idealnie i pozwalają ćwiczyć koncentracje. Dominik zachwycony jest odszukiwaniem numerków.

Ja jako Mamuśka sfiksowana na temat ciekawych i kreatywnych książeczek mogę z pełną satysfakcją polecić :)

Pozdrawiam

Patrycja :) 


11 komentarzy:

  1. my czekamy z kilkoma książkami i malowankami aż małą troche podrośnie. Ale już teraz ma 3 półki książek i stolik do malowania. najlepszy sposób na usypianie - książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka najlepsza na wszystko <3 Ja jestem maniakiem książek <3 mogę tonami kupywać hi hi hi

      Usuń
  2. Super książeczki choć wiekowo nie dla mojego smyka my dopiero nauczylismy sie kolorów i uczymy sie cyferek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczki choć wiekowo nie dla mojego smyka my dopiero nauczylismy sie kolorów i uczymy sie cyferek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czas szybko leci :) zobaczysz ledwo się obejrzysz :)

      Usuń
  4. Świetnie opisane książki, pójdę jutro do biedronki możesz będzie u nas :-) pozdrawiam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę warto :) szkoda tylko , że nie pamiętam gdzie kupiłam tą z zadaniami 6-cio latka typy mam trzy he he (tesco, intermarche albo biedronka . Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho przez przypadek usunełam kom Pani Aleksabdry Bazelka, przepraszam :( :( chcialam odp na tel i kliklam nie to co trzeba buuuu.

      Usuń

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)