poniedziałek, 22 lutego 2016

Neutorgena - recenzja

Cudny zestaw zakupiłam niedawno za śmieszną kwotę coś koło 7 złociszy w Tesco. Mega wyprzedaże były kompletów kosmetycznych w pudełeczkach i szczerze zacnych marek. Obiecałam recenzję to i ciach proszę bardzo :).




Balsam do ciała Neutrogena z maliną nordycką
Jestem maniaczką balsamów, przetestowałam ich już sporo ilość. Jednak ciężko mi dogodzić, bo mam AZS (atopowe zapalenie skóry) i nie każdy kosmetyk mi podpasuje. Patrząc po jakimś tygodniu stosowania Neutrogeny jestem wręcz zachwycona !  Moja przesuszona skóra po wsmarowaniu w momencie nabiera delikatności i miękkości. Wchłania się bardzo szybko, co dla mnie jest dodatkowym plusem, bo nie muszę czekać żeby założyć ubranie. Już po kilku dniach widać, że skóra jest bardziej elastyczna. Kolejnym plusem jest pompka, nabieram tyle ile chce nie za dużo nie za mało. Zapach - mi osobiście przypadł do gustu, nie jest za mocny ale orzeźwiający.




Pomadka ochronna Neutrogena
Kolejna z rodziny norweskiej firmy super propozycja. Jeśli tak jak ja macie problem z popękanymi, spierzchniętymi ustami praktycznie o każdej porze roku to zdecydowanie produkt dla Was! Pierwsze maźnięcie i czujecie ulgę! - nie żartuje sama byłam w szoku, że nie trzeba dużo mazać raz i już. Nie jest tłusta, że tak jak w innych smarujecie i co i później czujecie pół dnia tą szminę na ustach, a bo tylko na szklance z kawą, jedząc kanapkę i  w ogóle macie dyskomfort - tutaj tego brak! Zapach jak dla mnie przyjemny.


Jeśli jeszcze macie wątpliwości to zachęcam wypróbować :) wiadomo każdy ma inną skórę i może zareagować inaczej. Ja jak na osobę z bardzo delikatną skórą i alergiczną jestem na TAK dla produktów Neutrogeny.

3 komentarze:

  1. Tak czytałam że aż muszę zakupić mam straszną suchą skórę więc idealny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czytałam że aż muszę zakupić mam straszną suchą skórę więc idealny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę polecić! :)

      Usuń

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)