środa, 12 października 2016

Liebster Blog Award 2016



Dziś dowiedziałam się że dwa dni temu zostałam nominowana do Liebstes Blog Awards 2016 nominacja ta jest nadawana przez blogerów innym blogerom. Ma to na celu poznanie się lepiej i pokazanie Wam drodzy czytelnicy ciekawych blogów których może jeszcze nie znacie, a przypadną Wam do gustu. Swoją nominację zawdzięczam KurczakPtyś (zapraszam o tu ->)! Jest mi niezmiernie miło, że Karolina postanowiła wybrać jako jedną właśnie mnie :)



Zasady, są bardzo proste:

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB, blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował




Moje odpowiedzi na 11 pytań :

1. Czy poza blogowaniem masz jakieś hobby?

Uwielbiam robić zdjęcia! Dzieciom, pogodzie, zwierzętom, w sumie wszystkiemu co mnie otacza i nie ucieka przed czujnym okiem obiektywu :)

2. Jeżeli mogłabyś być zwierzątkiem, to byłby to... dlaczego?

Hmm tak myślę i wybrałabym kota. Tak jak ten zwierzaczek, lubię ciepło, przytulaski z dzieciakami ale też potrafię pokazać pazurki ;)

3. Kim chciała być jako dziecko? 

W przedszkolu jedyne pragnienie to bycie Czarodziejką z Księżyca, a z czasem zwykłą kasjerką - wszczepiła to we mnie ciocia która na każde wakacje jak jechałam na wieś pozwalała mi, a wręcz zachęcała żebym jej przychodziła sprzedawać

4. Z kim znanym chciałbyś pójść na kawę i dlaczego?

Ciężkie pytanie, chyba nigdy się nad tym zagadnieniem nie zastanawiałam... W tym momencie nikt szczególny nie przychodzi mi do głowy.

5. Zajęcie dzięki któremu się relaksujesz?

Czytanie i chodzenie po górach, dzięki nim nie zwariowałam do tej pory.

6. Twoje popisowe danie to...?

Dewolaje z masełkiem, a czasem z serem żółtym i pieczarkami z dodatkiem zasmażanej czerwonej kapusty

7. Czy masz ulubiony film, podaj tytuł.

Jak każda kobieta mam i to nie jeden! :) Uwielbiam oglądać "Fałszywa dwunastkę 1 i 2" 

8. Co denerwuje Cię najbardziej u innych ludzi?

Przede wszystkim wtrącanie się z butami w życie innych. Nie mogę tego pojąć i znieść jak ktoś bez pytania serwuje nam "dobre rady" i wie wszystko lepiej o nas niż my.

9. Które zajęcie domowe najbardziej lubisz a które jest dla Ciebie katorgą?

Uwielbiam myć podłogi - raz dwa mopem i po sprawie, a wręcz nienawidzę myć garnków - wiadomo zmywarka to najlepszy cud techniki ale i ręcznie czasem trzeba coś umyć... i zaczynają się schody ;)

10. Na jaką stronę internetową zaglądasz najpierw, kiedy zasiadasz do komputera (dla przyjemności) 

Pierwszym wyborem jest Szalonooka, jej podejście do życia i ciekawe anegdotki zawsze dodają mi optymizmu.

11. Nie mogłabym się obejść bez ...

Książek <3 Pałam do nich miłością bezgraniczną hi hi 


Moje pytania :

1. Twoja ulubiona pora roku to... dlaczego?
2. Czym kierujesz się w doborze otaczających Cię ludzi?
3. Jaka książka zapadła Ci najbardziej w pamięć?
4. Twoje motto życiowe brzmi... 
5. Jaka jest Twoja mocna strona ?
6. Dlaczego postanowiłaś zostać właśnie blogerem ? 
7. Co daje Ci motywację do działania w momentach kiedy brakuje Ci siły?
8. Jest coś w Twoim życiu co byś zmieniła gdybyś mogła cofnąć czas ? 
9. Jako dziecko marzyłaś o....  i dlaczego ? 
10. Jaki jest Twój ulubiony deser?
11. Masz do wyboru jedno miejsce na ziemi żeby spędzić wakacje to gdzie by to było ? 

Nominuję:


MatkaBezKitu


PS. Nie mam zielonego pojęcia czemu mi post zrobił takiego psikusa w wyglądzie :/ 



7 komentarzy:

  1. Dobrze się czegoś nowego dowiedzieć o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi zawsze moźna zapytać ;) odpowiem ^^

      Usuń
  2. Dziękuje za nominację :)
    Od razu zabrałam się za pytania i tak post będzie 14 października! Pozdrawiam! :)

    +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedę czekać na odpowiedzi ! Cudnego dnia życzę :) i lecę zaobserwować bloga bo chyba mi to umkneło :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację, podczytuję Cię incognito :P
    Obiecuję, że ogarnę ją w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja Twój blog 😂😂 brak czasu wszystko komentować, ale się poprawię ;)
      Będę kochana czekała z niecierpliwością na odpowiedzi :)

      Usuń
    2. To tak samo jak ja Twój blog 😂😂 brak czasu wszystko komentować, ale się poprawię ;)
      Będę kochana czekała z niecierpliwością na odpowiedzi :)

      Usuń

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)