środa, 15 marca 2017

Smacznie bo z FINUU


Ostatnio dołączyłam do społeczności Steetcom (KLIK). Jakie było moje zdziwienie jak po zaledwie kilku wypełnionych ankietach znalazłam wiadomość o tym, że po raz pierwszy będę z tym portalem coś testować ! Okazało się, że zostałam zaproszona do smacznej akcji z masłem FINUU zrobionego  z naturalnych składników .



Gdy pierwszy szok minoł, okazało się że FINUU zaskoczyło mnie po raz kolejny kiedy otworzyłam drzwi kurierowi a on wręczył mi paczkę wcale nie małych gabarytów :) W starannie zapakowanej przesyłce znalazłam styropianowy specjalny pojemnik do transportu, a w nim aż 8 sztuk pysznego masła - 4 o smaku naturalnym i kolejne 4 z solą) , które były ciągle chłodzone oraz sporo ulotek reklamowych z opisem produktu.


Zachwytów moich dzieci nie było końca. bardzo im się spodobało opakowanie z krową i stwierdziły, że jeszcze tak fajnego masła nie widziały.Tego samego dnia dzieci poprosiły o  kupienie i przygotowanie im pysznych maślanych rogaliki z nowym masłem i dżemem. Bałam się na początku, że nie będą chciały jeść bo niestety jestem mamą niejadków, którym kupuje specjalnie osobne masło bo nie chcą jeść tego co my z mężem. Ale moje obawy były nieuzasadnione gdyż maluchom bardzo przypadł do gustu nowy produkt i poprosiły żeby co rano przyszykowywać im śniadanie z FINUU.
Mi i mężowi osobiście masło najbardziej smakowało na kanapkach z wędliną i serem żółtym oraz pysznymi warzywnymi dodatkami takimi jak pomidor, sałata czy ogórek.


Nie obyło się też bez testów smakowych na rodzinie i znajomych, którzy na spotkaniu rodzinnym zostali poczęstowani kanapkami z samym masłem jak i z dodatkami, potwierdzili tezę, że jest to pyszny produkt i nie mogli uwierzyć, że w jego składzie nie ma żadnych sztucznych dodatków i utwardzaczy. Zwracali szczególną uwagę na delikatność produktu, który łagodnie rozpływał się w ustach nie zostawiając dziwnego posmaku tak jak przy innych produktach do smarowania pieczywa.

Ale to nie wszystko z jego zalet! Ma w sobie bardzo zdrowy olej lnianki a także witaminy A i D oraz tak ważne dla naszego organizmu kwasy omega-3.  Można stosować śmiało również do innych celów kuchennych niż tyko smarowanie kanapek. Moje dzieci często prosiły o ugotowanie kopytek czy pierogów i okraszenie ich masłem, które w sekundę się roztopiło na posiłku sprawiając, że stał się smaczniejszy.
Kto z Was moi drodzy tak jak ja pamięta pyszną jajecznicę na maśle robioną w przedszkolu na śniadanie albo w domu, albo jajko po wiedeńsku ? Ja pamiętam i to masło się nadaje do tego doskonale, żeby przypomnieć sobie smak z dzieciństwa <3

Cena produktu to ok 6 zł za opakowanie, dużo i nie dużo jak to ja mówię. Za ilość masła w kostce to sporo, ale za skład i smak jestem w stanie zapłacić te pieniądze i dać mojej rodzinie naturalny produkt do smarowania.  Tak więc moi drodzy z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt dla Waszej rodziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do zostawiania po sobie śladu w formię komentarza, zaobserwowania bloga bądź dania +1, poczuję się przez Was doceniona za swoją pracę :)